Lediga jobb

KONSULTCHEF

Företagsinformation

Medkomp startades 2016 och arbetar med vårdbemanning med fokus på sjuksköterskor, läkare & socionomer. Företaget befinner sig i en uppväxtas och präglas av positiv energi och framåtanda. Kontoret är beläget på Vasastan.

Vad behöver vi?
Är du en relationsbyggare med ett genuint intresse för människor och älskar att göra affärer? Vill du dessutom arbeta i ett företag med härliga teamkänsla och korta beslutsvägar? Då är du kanske vår nya kollega!

Som konsultchef på Medkomp kommer du att arbeta med det viktigaste vi har, nämligen våra konsulter och våra kunder. Genom att jobba med försäljning, bemanna uppdrag och ha personalansvar får du inte bara en varierande vardag – du får även möjlighet att vara den som gör både kunder och konsulter nöjda genom en perfekt matchning. Vi arbetar tätt tillsammans för att skapa nya affärsmöjligheter och för att ge våra kunder bästa möjliga service.

Din roll som bemanningsansvarig innebär:

  • Helhetsansvar för uppdragsprocessen mot kund som innehåller kravspecifikation, urval, intervjuer, matchning och presentation av rätt kompetens.
  • Personalansvar för konsulter, vilket innebär att du arbetar med anställning av konsulter.
  • Ha god kontinuerlig kontakt med dina konsulter samt skapa förutsättningar för att konsulterna motiveras och utvecklas i sina roller.
  • Kontinuerlig uppföljning av uppdrag hos dina kunder.
  • Aktivt bygga ett kandidatnätverk med relevanta kandidater.
  • Prospektering och försäljning mot både nya och befintliga kunder.
  • Administrativa arbetsuppgifter

Kvalifikationer
Vi söker dig som stormtrivs med att arbeta i ett högt tempo och i detta omväxlande yrke. Du är van att både arbeta med människor och affärer och har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Du är säker och trygg i ditt ledarskap. Vi värdesätter också att du har ett starkt driv, är lösningsorienterad och brinner för försäljning och att skapa resultat.

Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig ett roligt jobb med varierande och utmanande arbetsuppgifter i en händelserik miljö. Du kommer att vara en del av ett kompetent och positivt team, som alltid gör sitt yttersta för att göra våra kunder och konsulter nöjda.
Vi ser fram emot att ta emot din ansökan och har man frågor om tjänsten är man välkommen att höra av sig till Amir Norifard på 0709721595.

Ekonomiassistent/Administratör

Om jobbet

Nu söker vi en driven och noggrann och affärsdriven ekonomiassistent/administratör som vill vara med och växa med oss. Uppdraget är föräldrar vikariat fram till januari 2025 med möjlighet till anställning.

Arbetsuppgifter

– Arbeta med bokföring, reskontra

– Registrera, bokföra och betala leverantörsfakturor

– Ta emot och kontrollera betalningar från kunder, hantera krav/inkassoärenden

– Avstämning mellan bokningssystem och ekonomisystem

– Kontera och avstämma kontosaldon

– Fakturera

– Hantera Löner, internt och externt

– Kontakt med kunder och konsulter

Kvalifikationer

Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba som ekonomiassistent (minst 1 år) och stormtrivs med att arbeta i ett högt tempo. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi värdesätter också att du har ett starkt driv, är lösningsorienterad, noggrann och har ett öga för detaljer. Kunskaper i ekonomisystem Fortnox är meriterande. Uppdraget startas snarast.

Vad erbjuder vi dig?

Vi erbjuder dig ett roligt jobb med varierande och utmanande arbetsuppgifter i en händelserik miljö. Du kommer att vara en del av ett kompetent och positivt team, som alltid gör sitt yttersta för att göra våra kunder och konsulter nöjda. Vi ser fram emot att ta emot din ansökan på amir@medkomp.se eller via intresseformuläret nedan och har man frågor om tjänsten är man välkommen att höra av sig till Amir Norifard på 0709721595.

Skicka in din ansökan